Tuesday, September 2, 2008

Bila setan tiada, kami gembira! ;)

8;57 PM, Tuesday 2/9/08.

Aloha readers...
Assalamualaikum. [ha! baru la bagus! :P]

Sorry sebab aku tak upload lagi gambar aku mase aku kat Kl Bird Park. Gomen-nasai...
By the way, kejap lagi korang akan melihat wajah aku! Hahah...at last, dpt jugak aku letak
muke aku ni kat blog aku. Baru lah korang tau rupe aku ni macam mane. Betul tak? Kan, kan...
Hahaaha.......sama ade aku ni cantik ke...tak cantik ke...Tapi aku rase aku ni cantik.
Alhamdulillah, aku ade rupe yang elok. Bersyukur la...bukan aku nak berlagak.. ish ish ish..
tak elok tau berpasangka waktu bulan Ramadhan ni. Setan dah tak de, kite gembire! ceeewah..
alimnye aku hari ni..

Aku nak cerita satu bende ni...semlm cuti, kan? betul tak? cuti, kan?ha, cuti! Tapi,
semalam aku gi skolah aku tengok tak de org dtgm sebab cuti! Aku sorang je kat skolah semlm.
Betul-betul aku ni ketinggalan. Heheh...patutla van tak datang ambik...sorry! ..Aku sesat...

Weyh, tak jadi la kau letak gambar aku. nanti je la ye...sorry guys! alaa...bukannye ade orang bace pon blog aku ni... I've planned to delete my blog. It's better, anyway...


Ok la, bye....UPSR lagi 7 hari je....malas la nk cerite ngan korang...tak de org bace pon blog aku ni....


wassalam..


"kalau ade kawan, berceritalah..."

1 comment:

Sara :) said...

weh ! aderr org bace ! aku bace ! :))